tuuva

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Hela dagen, imon o bara liite till ;)

Av Tuuva - 10 februari 2013 20:14

Ja, som ni nu har märkt så har inte jag bloggat nästan alls idag :/ har vart mkt, storhandlat med mamma, pappa, Emma o Emma's kompis!
Men iaf så har Candy nå grejj i klon så hon Hoppar runt på tre ben stackarn. Sen har jag fått reda på ngt riktigt roligt som jag skriver här imon. GÖTEBORG. Ett ord om det ;) Men en ny vecka börjar imon..inte så taggad men ska bli bra att börja dagen med att ha gympa I skolan kvart över 8. Sen drar jag direkt hem, kul.
Ska bara byta om så går jag ner o rida Kosmin. Han va så himla duktig tkr jag, börjar bli lättare att gå I form så ska jobba på med det, mycket kontroll i skritt o trav för att senare kunna gå över till gallop o ha full kontroll över vad han gör!
Nu måste jag gå, men imon bitti skriver jag ett inlägg! PUSSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuuva - 12 februari 2013 20:30

Min nuvarande blogg är: Www.nattstad.se/Tuuvawayer Det här var Sista inlägget på denna blogg, tack för denna tid med er. ...

Av Tuuva - 12 februari 2013 19:58

Kmr bloggnamnet ut, HÅLL KOLL!!!

Av Tuuva - 12 februari 2013 17:28

Byter jag bloggportal till nattstad. Allt blir nytt men jag raderar inte denna blogg. Jag vill ha kvar alla minnen o så! Nu har min älskling Kate ställt upp för headern/designen så den kommer att komma upp i veckan, bloggens namn kommer upp här kl. 2...

Av Tuuva - 12 februari 2013 16:55

Kom hem för ett tag sen, kollade in här o sen Kikade jag lite. Dagen ser inte så jätterolig ut, men plugga står för idag så då får det väl bli det :/ har förstökt att ladda upp videon med svaren men iPaden dampar så nu blir jag nog tvungen att skriva...

Av Tuuva - 11 februari 2013 17:27

Haha, jorá det blev gallop. Han ställde sej på bakbenen o sen galloperade tävlingsgallop??!!! Haha Gud. Men lyckad o fick massa beröm ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards