tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 31 december 2012 23:04

Woop woop, sjukt taggad och har haft lite trök men NU ska det bli kul, just sayin.

Av Tuuva - 31 december 2012 16:53

Haha nu äre nyår och jag bara längtar till fyrverkerierna, dock blir väldigt många katter, hundar och många andra djur väldigt rädda..men det kommer ju alltid vara någon som gör det iaf och vi håller våra djur inomhus och jag hoppas att nu oxå gör det! PUSSS

Av Tuuva - 31 december 2012 08:48

  • Komma igång med Kosmin och vara noga att jag rider MINST 1 gång i veckan.
  • en häst, kommer mer om han sen! inte min.
  • fått olika erdjudanen att rida olika hästar/ponnys, mer sen.
  • Få bloggen framåt och försöka få ihop 100 unika på en dag!

Bilder osv. kommer snart från året! <3

 


Av Tuuva - 31 december 2012 08:29

Vaknade kvart över sju o kunde inte somna om. Är ju här i Stockholm hemma hos mormor o morfar och vi ska snart börja åka hemåt! Jättetrött men roligt ska det bli ikväll + massa inlägg. Hare gött. PUSSS

Av Tuuva - 30 december 2012 23:01

hej, har tyvärr inte kunnat blogga idag men imon kommer det upp en hel del. massa nya mål och överraskningar! får många erdjudanden till olika hästar att rida och har planer för sommarn! men tar det närmare då. Nyår spenderas vanligtvis med min nära vän Matilda men nu är hon i Thailand, min goa tjej. så nu blir det familjen   men somsagt så kommer det upp massor imon, lovar er!! PUSSS

   Jag o Matilda.

Av Tuuva - 30 december 2012 11:09

Nu har jag precis vaknat, lite sent men ajja. Idag ska vi till min moster o kanske shoppar vi lite oxå?! Vi får la se. Men iaf så blir det en skön dag med 0 stress! Hehe..bloggen ska jag försöka uppdatera så ofta som möjligt men måste nog göra några tidsinställda. PUSSSS

Av Tuuva - 29 december 2012 21:55

hej. nu sitter jag hos mormor o morfar o bloggar, liite deppig men inget som jag tar upp på bloggen! jag va inne på Hööks men jag köpte inget för att den 3:de januari ju somsagt stora rean där..inga planer för imon, eller jo bara typ åka till min  moster och chilla där men inga större planer    ska läsa bloggar tills jag somnar! no life. men vi hörs imon och sov sött.  

Av Tuuva - 29 december 2012 16:39

Blev inget från Hööks, ska in dit den 3 Januari för då börjar stor-rean. Har några grejjer på listan!

Ovido - Quiz & Flashcards