tuuva

Alla inlägg under november 2012

Av Tuuva - 30 november 2012 23:24

Hej !! Nu har jag äntligen tid att blogga . Jag har haft utvecklingsamtal o d gick bra , sen åkte vi till Heby o där hade jag Sonia o vi hoppade . D va superroligt o vi hoppade studs , film kommer senare ikväll .. Hoppas ni tkr att filmen E bra , pöss

Av Tuuva - 30 november 2012 07:22

Jao .. Ligger i sängen o e trött ! ME en grym dag väntar på mej så i'm happy , helgen kommer bli otroligt rolig . Ska upp till Stockholm på Söndag me Matilda , matildas mamma , Kati (min moster) , mamma , Emma och jag såklart då ;) ska hinna till skolan nu så måsta gå !! PuSS

Av Tuuva - 29 november 2012 19:31

Cha alla . Nu har jag färg i håret o väntar på att få ta ut d :) Fett nice . NU TAGGAR VI !!!! BLONDA SLINGOR :D Pussss love you läsare :)

Av Tuuva - 29 november 2012 16:32

Har vart en riktigt lång dag , skönt att få komma hem efter skolan ! Ikväll e verkligen en chill kväll ... har inga måsten . NICE . Hoppas att ni har haft en bra dag osv. ;) känner mej på en gryyym blogg humör right now . känns som bloggen lixom rullar på som 17 ! tkr ni d ? imon ska iaf bli en grym dag , börjar dagen me skolan sen utvecklingsamtal o efter d drar jag till en hoppträning för Hanna . Har me mej Emily som ska filma mej på Sonia :) Grymt kul me en kompis . Hon ska sova över här hos mej efter d , på lördag ska vi gå på julmarknad o ha d myys .. ! Bloggar lite senare + blev ni nöjda me svaren igår ? PUSSSS

  Sonia <3

Av Tuuva - 28 november 2012 14:20

Kör på en nu , kanske har just DU någon fråga ?! Ställ den här och jag svarar i VIDEOBLOGG ikväll ;)

Av Tuuva - 27 november 2012 20:05


 
 

Av Tuuva - 27 november 2012 17:30

Vart i stallet me Emily . Vi ska snart äta o en efter d ska vi kanske baka muffins <3

Ovido - Quiz & Flashcards