tuuva

Alla inlägg under januari 2013

Av Tuuva - 16 januari 2013 15:39

Har gjort naglarna med Matilda!

Av Tuuva - 16 januari 2013 13:50

E med Matilda, hörs

Av Tuuva - 15 januari 2013 21:37

Haha hittade denna bilden som togs typ förra veckan, sötnosarna.

Av Tuuva - 15 januari 2013 20:31

Skinn-jeans, glitter tröja och maskara.

Av Tuuva - 15 januari 2013 17:38

Med min lilla heting Jasmin :D

Av Tuuva - 14 januari 2013 18:40

Gjort en sak idag så har inte kunnat blogga, ville bara hissa en bloggare som skulle kunna rida ut på en tävlingsbana och skulle nog vinna, vare sej det va VEM SOM HELT där ute eller vilken som helst. Hoppas att ni ser det som jag gör och LÄSER BLOGGEN VARJE DAG, jag vill bara att ni skulle veta att jag hyllar denna bloggare sjukt mycket och det är Nattstad.se/KateStipica. PUSSS

Av Tuuva - 13 januari 2013 09:42

Att gå till Kosmin. Vart där i en halvtimme, laddat upp svaren i VIDEOBLOGG så dom kommer ut snart. Kosmin mår bra och är frisk o fin, my fighter! Bloggar hela dagen.. Har en positiv inställning och allt är bra! Kan livet bli bättre? Nej. Ponnyakuten börjar ikväll o hela familjen ska titta, jag ska baka massor av gott som vi ska ha till kvällen :D PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards