tuuva

Alla inlägg under november 2012

Av Tuuva - 24 november 2012 21:45

cha   

Nu chillar jag bara , me en massa godis o en data . bloggar , läser bloggar osv. skönt ! Spridit min blogg HELA dagen , serri .

helt slut ... me sorry om jag inte hunnit blogga så mkt me ni har skött d utmärkt me besökare , visar d sen .



Av Tuuva - 24 november 2012 18:43

Håller på letar efter UGGS just nu .. Hittar nåra , andra inte . Ska iaf dra me mormor o morfar o köpa myys till kvällen snart ! Haft en grym dag o trivs otroligt bra me denna blogg just nu <3

Av Tuuva - 24 november 2012 11:19

Är i Stklm nu .. Ska åka ochh bada i ett stort äventyrsbad :) hoppas ni får en bra dag ! Håller updaten på top ;)

Av Tuuva - 24 november 2012 09:25

Svarta leggings , vitt linne och grön spetts linne :)

Av Tuuva - 24 november 2012 07:45

Hej , nu har jag vaknat o vill blogga ! Snart ska jag upp o packa alla saker för sen ska jag iväg till Stockholm senare !! Dagens outfit o grejjer kommer under dagen . Tack alla aom följer min blogg och så , hade redan 62 sidvisningar igår :0 haha puss

Av Tuuva - 23 november 2012 23:26

Ska lägga mej nu , har massor imon . Måste upp typ 8 och fixxa mej .... Ska dra till Stockholm me mami o lillsyrran :* fett nice dag o updaten är på topp , alltid .

Av Tuuva - 23 november 2012 22:03

Hey :) jag har nu valt att blogga me bloggplatsen.se . Har kvar min gamla blogg (horseluuv.blogg.se) me jag kommer inte att fortsätta blogga på den ! Hoppas att ni tycker att d är kul att läsa om min vardag o 1000 andra saker ;) PUSS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards