tuuva

Alla inlägg under november 2012

Av Tuuva - 26 november 2012 19:30

Nu är designen klar och det är jag, Kate som har gjort den åt Tuuva ! <3 Hoppas ni tyckte att den blev fin, själv så tycker jag att den blev det ;) Tycker att ni ska fortsätta att läsa Tuuvas blogg och kommentera nurå. Och om ni nu skulle ha lust att beställa en design eller läsa min blogg så bloggar jag på : www.katestipica.bloggplatsen.se :)


 

Av Tuuva - 25 november 2012 20:29

Nu e jag hemma = skönt . Har haft kul , me d e ju alltid kul att få komma hem ;) Måndag imon , kort dag så jag går bara i skolan till 13.30 . Efter skolan drar jag till Heby o hjälper syrran när hon ska rida , sadla osv. ! Kommer typ hem vid 18.00 tiden . Ska göra några tidsinställda inlägg tills imon för jag hinner nog inte blogga alls :/ Me d löser sej .. Vill bara hylla en bloggare , Www.Mydaysandmydreams.Blogg.Se !! Bra blogg o läsvärda inlägg och fina bilder .

Av Tuuva - 25 november 2012 16:04

En sjal från Åhlens , en ansikts mask och hårfärg !

Av Tuuva - 25 november 2012 15:25

Hej , nu är jag i Bromma Blocks o shopppar . Allt som jag har köpt kommer upp på bloggen om ett tag !

Av Tuuva - 25 november 2012 10:18

1.  jag älskar UGGS

2. jag fyller 12 den 7:e mars

3. jag trilla av en ponny i sommras och bröt armen

4. jag heter inte bara Tuuva utan Tuuva-Viktoria

5. den ända HÄSTEN som jag älskar är min goa Kosmin

6. Jag hade min förra blogg i 11 månader

7. jag är född 5 min. över 9

8. d högsta jag har hoppat är 80 cm

9. min favvo blogg är Www.Katestipica.Bloggplatsen.Se

10. Jag ska börja hopptävla i Heby efter julen   


Av Tuuva - 25 november 2012 09:35

Sjukt pigg nu , ska snart äta frukost och fixxa mej . Efter d drar jag till Kista galleria o shoppar lite grann . Vill verkligen ha en sjal så får nog iaf me mej en sån hem    bloggar sen , PUUSSS !


Av Tuuva - 24 november 2012 21:54

Love u .

Ovido - Quiz & Flashcards