tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 2 december 2012 16:42

Mot showen nu , jag o Matilda är super taggade ! Ska kanske köpa ngt o sen titta på grymma häst show <3 haha ska bli kul . Puss o update hela dagen

Av Tuuva - 2 december 2012 10:03

Ska till Matilda nu , sen drar vi till Stklm horseshow ! Update därifrån ;)

Av Tuuva - 1 december 2012 18:41

hej ! Har försökt HELA dagen att ladda upp videon när jag hoppar Sonia , me den dampar ju såklart :/ Bortsätt från d så har jag vart me Emily idag och vi va först på julmarknad o köpte lite julklappar o myys , sen kom vi hem och gick till stallet för att jul-pynta :) Riktigt mysigt va d . Helt otroligt va tiden går fort , redan december och första advent ! Imon drar jag upp till Stklm me bästa Matilda , mamma , Matildas mamma o Emma för att gå på Globen horseshow . Grymt kul och live update hela dagen , allstå mobil update ;) Somsagt så kämpar jag me videon ... hoppas att den kommer upp inom kort me jag kan inte lova någonting   

  Jag o Kosmin förut <3

Ovido - Quiz & Flashcards