tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 8 december 2012 10:56

Snart in till stan med familjen för att köpa julklappar till alla nära o kära . Myys . Sen blire väl såklart oxå någonting till mej ... Men vi får se , tycker att slitna jeans är så jäkla snyggt så det kanske står på schemat ?! ;) haha nä men kompisarna o familjen först ! Sen mej . Mobilbloggning hela dagen :)

Av Tuuva - 7 december 2012 19:19

Kör på en this or that nu .... Svarar imon om jag hinner :)

Av Tuuva - 6 december 2012 11:29

Bloggen : Tuuva.bloggplatsen.se
Kik : TuuvaKosmin
Email : Tuuva2001@hotmail.co.uk
Mobil nummer : hemligt
Instagram : @TuuvaKosmin

Av Tuuva - 6 december 2012 11:09

Åhh mina älsklingar är oxå sjuka .. ): fy fy . Hoppas ju att dom ska bli friska o så ! Imon ska jag o Nelly (@nellsann på insta) rid träning så kul om hon blir frisk och sen Jasmin (@jassefrohm på insta) vill jag ju självklart inte heller att hon ska vara sjuk osv. ,, men jag ska till skolan imon iaf !! Känns som att jag klarar av en dag i skolan imon innan helgen <3

Av Tuuva - 6 december 2012 10:13

Tittar på tv . Ska äta frukost snart .. Snackar lite med Nelly . Läs hennes blogg : Nellyahlander.bloggplatsen.se <3 pusss

Av Tuuva - 6 december 2012 08:21

Hej . Nu blir det ännu en till dag hemma ,, förskyld :( As tråkigt men men . Va finns det att göra ? 0 .

Av Tuuva - 5 december 2012 20:04

iPad "skal" , Ramones tröja . Sjukt snygga !

Av Tuuva - 5 december 2012 18:02

Hej , nu ligger jag i min sköna säng ! Vart i stallet hos Kosmin . Tog in honom , borstade o hade myys <3 grymt kul när jag e me han !!

Ovido - Quiz & Flashcards