tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 29 december 2012 12:07

Foundation, make-up svampar, en sminkväska från Gina och en grå mjukis tröja från Gina.

Av Tuuva - 29 december 2012 01:34

Hehe förlåt för den usla uppdateringen och JA jag vet att jag sa att jag skulle blogga men det blev svårt, min mobil tog slut med batteri och vi gick in o ut på en massa affärer osv. så jag hann tyvärr inte sen när jag kom hem åkte vi till mamma o pappas kompisar o åt middag med dom! Så bloggningen fick bli nu. Men jag visar vad det var som jag köpte imon för jag orkar inte nu men här får ni nåra bilder från dagen:

Av Tuuva - 28 december 2012 10:46

Hejdå, bloggar därifrån!

Av Tuuva - 27 december 2012 19:26

Stan imon då...mellandagsrean :D

Av Tuuva - 27 december 2012 17:24

Kl 8 imorse gick jag upp. Drog på mej mina ridkläder o åkte till Heby. Kom dit och red Sonia, vi tränade på att räkna gallopsprång mellan två bommar och göra en liten volt över tre stycken bommar! Det gick super och Sonia va duktig, Mah girl ;) mockade, sopade, borstade, fyllde på spån och höpåsar. Tog ut henne i hagen. Sen åkte jag hem o vilade lite, sen gick jag till Kosmin och tog in honom. Lät honom äta innan jag tog ut han i grimskaft och skrittade i 10 minuter. Sen tog jag in honom o släppte ut han! Nu är jag helt sliten efter dagen och ska ha filmkväll med familjen:D riktigt mys. PUSSS

Av Tuuva - 27 december 2012 00:11

Aw Nellan e här hos mej o ska sova över!! Vi har **LITE** kul :D

Av Tuuva - 26 december 2012 21:54

JO, kosmin såklart!!

Av Tuuva - 26 december 2012 10:14

Haha hittade denna, så himla söt! Bara 4år gammal.

Ovido - Quiz & Flashcards