tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 24 december 2012 11:48

Önskar er alla en riktigt god jul och hoppas att ni får massa fina julklappar. Älskar er och bloggen levererar hela dagen, PUSSSS

Av Tuuva - 24 december 2012 10:53

Hårinpackning, deo, toffsar, body lotion och hårnålar!

Av Tuuva - 23 december 2012 23:42

Tittar på tv. Mys. Sjukt taggad tills imon och kan inte vänta, seriöst! Jag spricker nog snart av nyfikenheten när alla slår in julklappar :D själv slog jag on alla för någon timme sen. Helt klar med alla nu, hoppas att dom blir glada för jag kan knappt gå runt i rummet för att det är helt proppfullt med julklappar från mej :) ha en grym kväll och ha en super jul! PUSSSS

Av Tuuva - 23 december 2012 19:38

Åhh,, blev HEELT kär i dom här grejjerna. Här får ni se vad som jag köpte:

Av Tuuva - 23 december 2012 13:35

Haha.. Snart blir jag pank ;)

Av Tuuva - 23 december 2012 10:04

Ska snart ta bussen till Uppsala med Emma och farmor! Ska bli kul och jag ska köpa dom sista julisarna innan imon. Sen måste jag köpa lite grejjer till mej själv som jag ska ha på mej på nyår :) visar ikväll! Mobilbloggar under hela dagen, PUSSSS

Av Tuuva - 22 december 2012 16:27

HELA min önskelista:

1. Snygga outfits.
2. Present kort på HÖÖKS.
3. Uggs, fett snygga och helst mörkbruna.
4. Pengar
5. Borstar, ridgrejjer osv.

Aa.. Det va min önskelista! Eran då? PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards