tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 5 december 2012 12:35

Mår lite bättre nu me jag är fortfarande sjukt sliten och vill bara sova , men d ska jag inte göra . Har läst bloggar ! Hiss o Diss , beror lixom på ... Känner verkligen att vissa kämpar på även om d är väldigt svårt här inom bloggbranchen som alla vill nå toppen på , alla som kämpar tillräckligt hårt kommer att nå stjärnan <3 har iaf bakat muffins o nu tittar jag på tv ... ,, och bloggar samtidigt ;) hoppas att ni mår BRA för jag ska hålla mej uppe på topp så långt som möjligt . Läs katestipica.bloggplatsen.se om ni vill läsa läsvärda inlägg ! :) PUSSS

Av Tuuva - 5 december 2012 08:22

Fy . Vaknade med huvudverk , nu kanske jag har feber och är liite snuvig ! Ajja .... Lite Vila hjälper nog bra . Då blir d väl bara lite mer blogga ant

Av Tuuva - 5 december 2012 08:22

Fy . Vaknade med huvudverk , nu kanske jag har feber och är liite snuvig ! Ajja .... Lite Vila hjälper nog bra . Då blir d väl bara lite mer blogga ant

Av Tuuva - 4 december 2012 22:29

Hej ! Jag här inte uppdaterat på ett bra tag nu .. MEN d finns anledningar , jag har haft fullt upp me vänner o kul . Behövde ta en paus från bloggen en stund ! Kände att allt blev för mkt me videos hot o dit och jag måste ibland få stanna upp , titta tillbaka och samla mej . Sedan fortsätta . Fattar ni ? Idag har jag vart me Nelly , vi hade lite kul osv. ! Nu ska jag sova men ska bättra på updaten ,, sry . Pussss

Av Tuuva - 2 december 2012 17:21

Av Tuuva - 2 december 2012 16:58

Jao .. Nu sitter vi och äter . Vi har shoppat lite saker som jag lägger ut dom sakerna senare , nu ska vi in till showen :D woop woop !

Av Tuuva - 2 december 2012 16:42

Mot showen nu , jag o Matilda är super taggade ! Ska kanske köpa ngt o sen titta på grymma häst show <3 haha ska bli kul . Puss o update hela dagen

Ovido - Quiz & Flashcards