tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 10 december 2012 15:44

Av Tuuva - 10 december 2012 14:20

Var med som jag !

Av Tuuva - 9 december 2012 20:30

Hej .. Nu är jag sjukt trött efter denna dag , känner mej sjukt sliten osv. ! Bye

Av Tuuva - 9 december 2012 15:15

Nu kör jag igång med en bloggtävling !


DU BEHÖVER bara skriva en kommentar , "jag är med" så kommer jag att skriva en lapp med ditt namn på så lottar jag ut en nästa söndag .


Bloggtävlingens pris (om du är 1:a) får du en länkning och så kommer jag att skriva ett inlägg om din blogg och dina mål .


Bloggtävlingens pris (om du är 2:a) får du en länkning och ett kortare inlägg om din blogg och dina mål .


Bloggtävlingens pris (om du kommer 3:a) får du en länkning .


japp , det är dom priserna , glöm nu inte "This or That" heller , hoppas att jag får ihop så att jag kan svara på onsdag :)

 

Av Tuuva - 9 december 2012 10:14

Nuuuu !

Av Tuuva - 9 december 2012 08:10

1. Gå upp från sängen och klä på mej
2. Äta frukost
3. Åka till Stockholm och fira mormor (hon fyller år)
4. Vara där tills på kvällen och sen komma hem
5. Myys innan jag lägger mej och säger godnatt till min blogg !

Av Tuuva - 8 december 2012 22:12

Har ju vart i stan o shoppat julklappar till la familjen och kompisarna , så nu kommer alla mina goa friends få julklappar av mej :) sen såg jag mina drömmjeans och heh .... MAMMA , FÅR JAG KÖPA DOM HÄR ? Mamma : ja , gå och prova dom så ska vi se ! :0 TAAAACK <3 iaf så sen åkte jag till city gross och köpte ett ridspö ! Så har dagen sett ut för min del .. ! Pussss

Av Tuuva - 8 december 2012 14:45

Ovido - Quiz & Flashcards