tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 15 december 2012 11:59

Wow , tycker att denna outfit är sjukt cool med attityd och enkelhet . Stor tummen upp och kommer att bo i outfiten under hela nyårs firandet <3

Av Tuuva - 14 december 2012 22:59

Jisess asså , nu ligger jag i min säng efter en grym kväll med alla mina grymma klasskompisar <333 alla killar o tjejer i klassen ör sjukt snälla man har alltid kul med dom . Tack alla för denna kväll ,, nu väntar en grym helg oxå ;)

Av Tuuva - 14 december 2012 20:33

Av Tuuva - 13 december 2012 21:41

Denna dag har vart tuff .. Men jag kämpar , right ? Så har vart i skolan med mina goa freinds o farmor kom inatt från England , myys . Hon tog ju lite bilder när hon va här sist så dom bilderna kommer upp snart . Antagligen i helgen :) pussss

Av Tuuva - 13 december 2012 20:15

Julafton/fylla år? Fylla år
Tv/dator? Dator
Lyssna på musik/tv? Lyssna på musik
Jul/sommar? Sommar
Höst/vinter? Vinter
Hund/katt? Katt
Katt/häst? Häst
Häst/hund? Häst
Hööks/hm? Hööks
Hm/Gina? Båda
Sommarhäst/Kosmin? Båda

Av Tuuva - 11 december 2012 20:02

Av Tuuva - 11 december 2012 16:13

Kosmin är en 5 årig häst . Han bor ute på det sköna gröna landet och njuter fullständigt av livet .

Han kom hit till mej sommaren 2011 , då jag inte alls tyckte om honom . Jag var ju då skötare på hans bror som heter Sprangly Best (Bestman) . När Kosmin kom var han lite väl busig !

Han stod mest i hagen och betade för sej själv innan han blev acsepterad som "en i gänget" , han var lite sådär svår att ta in och ut från hagen så det gjorde jag helst inte ! Sen så tyckte ju jag att han blev så snäll när man hade hanterat honom ett tag så jag borstade honom lite då och då när han va inne i stallet och jag fick ta ut honom ibland .... Sen blev han ju min favvo häst , så HIMLA snygg han va asså i hans fina långa vita bläs med den mjuka pälsen och spetsade öron , en dröm . Iaf så red jag honom för första gången och han var nog väldens piggaste häst ,, några bocksprång fick man med på köpet ;)

Resten tar jag i bilder , för att ord kan inte beskriva våran väg mot toppen <3

Av Tuuva - 10 december 2012 18:10

Haft det härligt ,, ridit i snön . Myys . Men iaf så tränade jag på bågar och volter . Trav i rätt tempo . Att få honom samlad och att vara i rätt form både i skritt och trav , Kosmin är den finaste hästen jag någonsin kommer att få eller kunna rida ! Han betyder så otroligt mycket för mej och jag är så himla lyckligt lottad att få sköta honom , Mitt hjärta slår för honom ....   

  Har ett inlägg som kommer ut imon , min resa med Kosmin .

Ovido - Quiz & Flashcards