tuuva

Alla inlägg under december 2012

Av Tuuva - 22 december 2012 12:21

Ska vara hemma Idag. Blev inte Stan för att Emma blev magsjuk! :( men ska antagligen till Stan imon med Jasmin :) nu ska jag snart till Kosmin! Puss

Av Tuuva - 21 december 2012 21:48

Yes. Dagen började fett skönt, sov till halv 8 och sen tog jag på mej mina tajta jeans och min snygga Ramones tröja. Efter det så åkte vi till skolan o var där till typ 11. Sen gick jag o Nellan hem till henne o var där en stund innan vi gick till pizzan o åt med nåra av Nellans tjejkompisar :) kul. När vi hade ätit klart så gick vi hem till Nellan igen och bytte om och åkte till våra ponnys i Heby. Sen lektionen.. Lägger upp bilder snart!! <3

Av Tuuva - 21 december 2012 18:08

Har vart o ridit i Heby nu! Härligt. Vi hade båda fredagsgrupperna och körde en liten "tävling" på en bana. Det gick bra och vi hade två ponnys o dom va Sonia och Athena. Det gick superbra och jag är jättenöjd så det är bra:) ska försöka ladda upp videon på bloggen men går det inte så heter jag Tuuva.bloggplatsen.se på Videofyme så videon kommer att finnas där! <3

Av Tuuva - 21 december 2012 14:37

Påväg till heby nu med Nelly. Ska rida med alla i fredagsgrupperna... Bommar och hinder osv, mamma ska filma så det kommer nog komma upp på bloggen senare! Skulle bara kika in här och säga hej:) hoppas att ni mår bra och hur mkt bättre skulle man kunna inleda jullovet med ridlektion med Nelly?! Pöss och kraam <3

Av Tuuva - 20 december 2012 19:55

Så myys ju <3

Av Tuuva - 20 december 2012 17:46

Min dröm tröja <3

Av Tuuva - 19 december 2012 22:19

Sjukt ledsen har jag vart ända sen typ strax efter 19.00 .. Fått massa skit MEN stått på egna ben och stått för det jag sagt , gråtit så att jag inte fått luft osv. men asså det här får aldrig hända igen , ALDRIG , jag ska inte nämna namn ..

Ovido - Quiz & Flashcards